Lördag!

Då var lördagen snart slut. Iigger i soffan och tar det lugnt, älskar att bara vara hemma och inte göra något! Kollar melodifestivalen, herregud vilka artister det finns :) haha!
Igår var jag på tjejkväll med mamma,frida,emma,linda,anki,therese och evelina :) Var skit mysigt och så jävla kul, HAHA :)))))! När jag kom hem låg min prins och sov så sött så <3
Idag har jag inte gjort många knopp. Har luggit i soffan,städat, ätit god middag hos mormoråmorfar och bu ligger jag här igen :)! Frida åkte hem till götet redan idag. Så kul när hon är hemma!

nehe jaha det var väl allt för mig, nu ska jag kolla vidare på melodifestivalen "yeeey" (:

Pusssspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0