Pappa

Hoppas att alla haft en bra söndag :)? Min har bestått av fika och tjöt med mamma, tvättat, ätit god mat med min älskling och nu johan falk (älskaaar dom filmerna) så min söndag har varit bra iaf!

I detta inlägg vill jag skriva om min fina,älskade,bästaste och fantastiska pappa. Han har idag åkt vasaloppet ( eller öppetspår) det är 9mil. Han har aldrig åkt längdskidor men vasaloppet skulle han åka!! Han är helt otrolig, så duktig. Jag är så stolt att han gjorde det, att han klarade och att han åkte snabbare än alla trodde :)))) Det som gör att jag ser upp till min pappa är: har han bestämt sig för ngt så ska han banne mig klara det!! han är så envis och stark som person. Han finns alltid där för en <3
Jag är stolt över att du är min pappa!!!


det var allt ha en fortsatt fin söndag! PUSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0