Tankar....

Snart är denna arbestveckna äntligen slut. Usch tiden går så fort nu..Börjat jobba på mitt fulla schema nu igen, känns faktiskt bra men vissa dagar är knät inte lika positiv som huvudet är :p
Nu ikv har jag och erik varit hemma hos mamma å pappa och ätit kvällsmat, mysigt värre :) Imorgon åker pappa till sälen, för att på söndag ska han åka vasaloppet!! HEJA PAPPA :))))

Asså ibland undrar jag verkligen hur vissa människor tänker? Trycker ner andra,tror dom är mycket bättre och snackar så jävla mycket skit om allt å alla. Snälla väx upp ist! det ska se ut som att allt är frid och fröjd utåt men undra hur det är mella fyra väggar egentligen? eftersom man vet vad som egentligen är sanning... Tycker bara att folk ska sköta sitt och skit andra för du har inte med det att göra!!! usch blir så otroligt trött.
Varför kan man inte bara vara ärlig och visa sitt rätta jag, än att ändra sig och tro att man är bättre än andra, när man egentligen är tvärtom eller på samma nivå! patetiskt. Eller personer som är "kaxig" och vill visa sig på stuva linan och blablabla, men när det väl kommer till kritan vem står å lipar och kissar ned sig då???
aja, orkar inte med vissa människor!

Nu ska jag kolla klart på friidrotten och sedan gå och lägga mig brevid kärleken i mitt liv som redan sussar så gott <3

Hörs imorgon igen, ska börjar blogga varje dag nu :) Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0