Tungt!!

Få var denna fredag slut. Dagarna går så himla fort helt sjukt... Haft en bra dag idag, tränat, fikat hos mina fina föräldrar' (älskar dom så jädra mycket <3) Sen har jag träffat lite folk. Träningen gick väl bra men har så ont känns som att det aldrig vill gå vägen för mig. livet är allt bra tungt ibland. Fattar inte vad man ska göra, börjar ta på psyket! men bara att kämpa på ;)!!
Imorgon blir det jobb en sväng på em. Efter jobbet ska jag göra hemmagjord pizza och träffa lite vänner för singstar och lite god dryck :)! så grannarna får nog skaffa sig öronproppar om dom inte vill höra min/våra ljuva stämmor :D melodifestivalen släng dig i väggen!!!

nehe nu ska jag strax hoppa i sängen å sova som en gris :D Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!
god natt, pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0