underbar helg :)

Då var det måndag igen. Varit ledig i helgen och även idag. Helgen har varit helt underbar :). I fredags var jag med malin hela dagen, hon fixade naglarna,vi tvättade,spelade in filmer och köpte hem kinamat och hade jävligt kul, jag aldrig skrattat så som jag gjorde då :))) honr underbar den dära malin :) ! I lördags åkte jag Erik och Emma (min lilla syster) till våran syster i Kungälv och överraskade henne på hennes födelsedag :D det vart en mycket lyckad grej, hon blev så glad :). mamma å pappa var redan där så vi käkade god mat och fikade och hade så mysigt<3.
Igår hade jag en lugn dag, jag städade här hemma, malin kom över så vi bakade cupckakes och kokoskakor :D så duktigta. Sen blev det tacos, mycket gott!
ska försöka skriva lite mer än vad jag gjort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0