Ursäkta mig.

Hej hej!
 
Var ett bra tagsen nu som jag skrev här. Jag har tappat min telefon i golvet så den funkar inte.. Jag skriver ofta inlägg från telefonen, sitter typ aldrig vid datorn. Men nu så :))
Allt är bra med mig iaf, livet går framåt. Jobbar och sliter så det är som vanligt :P Jag var ute i helgen, mkt trevligt och kul :) Gött nu när piren öppnat tycker jag, så skönt att sitta där nere än att röja på andra krogar bland massa människor....

 
Vill bara säga att jag kan blir riktigt, riktigt jävla arg på vissa människor. Bete dig som en människa så kanske du blir behandlad som en också... Asså gud, vissa tar kål på mig.
Kom inte och tro att du är bättre en andra när du visar att du är lika "dålig" du ska inte heller trycka ned människor pågrund av utseendet, det är insidan som räkna!!!!!!! Eller så kan du kolla dig själv i spegeln innan du kommenterar någon annan :D
Väx upp snälla du, vad vinner du på detta?
bläääääääääääääääää :/
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0