vår&sol

Onsdag!
Hej på er allihopa:)
 
Hopas att ni som läser min blogg (om det nu är någon som läser :P ) mår bra.
Jag mår fint förutom att min "älskade" bil verkar vara död. åååh blir så jäkla förbannad, jag har inte gjort den lilla bilen något ont men mig ska den fan jävlas med :/ orkar inte med sådant just nu!!!!!!  Så tror fan att jag ska köpa mig ett busskort :) hehe'.
 
Skönt att snön är borta nu tycker jag iallafall. ganska trött på det nu. Vill ha vår och soliga dagar, slippa att ha tjocka kläder mm. Längtar tills man kan ha tunnare jacka, och skor, Våren är verkligen underbar!

I helgen var jag i nässjö lördag till söndag hos sanne. Var super mysigt. Vi gjrode planka och mös redigt, kollade på mello men det sög verkligen, Var inte alls någon höjdare tycker jag. I söndags var iaf mamma å pappa här en sväng med vovven:) pappa borrade upp en hylla i köket och mamma hjälpte mig att fixa lite i våra skåp. Tummen upp, blev skit bra, tur man har dom <3!
 
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0