då kör vi igen

Hallå hallå!

Blir inte så mycket skrivande från min sidan. Men jag ska bli bättre, får la bli något typ av nyårslöfte. Startade ändå en blogg för att jag ville skriva men inte blivit så mycket, hehe.
 
Annars är allt bara bra med mig & mitt liv. Så jag trivs :))) Haft en bra jul/nyår har jag haft också. Jobbat men ändå hunnit ha det bra.
Mysigt att det är snö ute nu men känner ändå att den hade kunnat komma lite tidigare.
 
Idag blir det inte så mycket mer än att gå ut å promenera och kolla på skidor, Älskar att kolla på skidor och bara vara inne å mysa. Kul att OS börjar snart med, :D Och när jag ändå kom in på lite sport nu då, Jäklar vilken match Sverige gjorde igår mot Kroatien. Var riktigt bra, synd bara att det inte blev vinst, men en boll är jäkligt bra tycker jag.
 
jaja, ska inte babbla på om massa onödigt nu. Kan skriva lite senare sen istället.
Ha det så bra sålänge.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0